lana_stojicevic_crno_brdo_245X200.jpg

Lana Stojićević

CRNO BRDO

Lokacija serije snimljene u veljači 2015. nalazi se odmah uz autocestu, u ravnokotarskom selu Biljane Donje.
Tzv. Crno brdo je krajolik od opasnog industrijskog otpada šibenske tvornice TEF. Posljednja fotografija snimljena je u Šibeniku gdje je isti otpad korišten kao apsurdni ukras javne površine.

nina_djurdjevic_poslovicna_245x200

Nina Đurđević

POSLOV(IČ)NA

Iz nekog me razloga šef nije volio. Jednom mi je, iz čiste provokacije, rekao da žena nije čovjek. Slijedeći sam mu dan citirala značenje pojma žena iz Klaića. Onda mi je u nekom trenutku dao otkaz. A nije imao ovlaštenja za to. A super sam brzo radila. I točno. Onda su me premjestili na drugu traku. Za dobrobit sviju.

cveticanin_small2

Branka Cvjetičanin

UMJETNICA POD KRINKOM ‒ AU PAIR

U ovoj seriji, koja je nastala u sklopu umjetničkog rada Undercover Artist_Au Pair 2008.g. u Liverpoolu, u suradnji s Institute for Art and Practice of Dissent at Home, tj. obitelji Anderson – Šimić, fotografiju sam koristila za skiciranje i neku vrstu vizualnog dnevnika. Trenutak uhvaćen u fotografiji ustvari je intimni trenutak u meni.

pucic_245x200

Mario Pućić

NO MONUMENTS WHILE TRAVELING

Dosta vremena provodim obrađujući fotografije, ali ih ne bih okarakterizirao kao jako obrađene. Koristim osnovne alate ali jako detaljno. Prvenstveno me to opušta, mogu po cijele noći kliktati po fotki za koju mislim da je zahvalan materijal za to. Ne mijenjam kontekst fotografije, nego naglašavam „vizualnu logiku‟.

konjikusic_245x200

Davor Konjikušić

AURA F37

U radu Aura: F37 koristim fotografije koje sam snimio pomoću policijskih termovizijskih kamera koje se koriste prvenstveno za noćni nadzor vanjskih granica Europske unije. Riječ je operativnim slikama, terminu koji je stvorio filmaš i teoretičar Harun Farocki. Na fotografijama su zabilježeni migrantski prelasci zelene šengenske granice.

kuharic_245x200

Ivan Kuharić

AUTOTOPOGRAFIJA (OSOBNA MJESTA)

Pokušavao sam fotografirati u stilu Novih topografa, u stilu odsutnosti stila, praviti vjerodostojne dokumentarne fotografije krajobraza, tj. fotografije koje ostavljaju dojam apsolutne objektivnosti. Koristio sam se i tekstovima Davida Stea i Kevina Lyncha o pojmu slike grada, o oblikovanju vizualne slike gradskog ili šireg zemljopisnog prostora u…

zeljak_245x200

Ino Zeljak

NIGHT BLOSSOM

Night Blossom je serija urbanih pejzaža snimljenih tijekom noći na području Zagreba… Bio sam očaran atmosferom ovih scena, htio sam prikazati te iste scene baš onako kao što sam ih i doživio…
// Ino Zeljak rođen je u Zagrebu 1987. godine. Nakon završene XIII. prirodoslovno -matematičke gimnazije upisuje i završava…

06_GMBH_06_245x200

GMBH

GMBH

Gmbh se predstavlja kao virtualna mašina koju je u funkciju postavio tim od nekolicine inžinjera, fotografa i dizajnera. Tim se okupio oko ideje kreiranja fotografskog aparata u vlastitoj nakladi i pod vlastitim parametrima. Sam aparat je u vrlo početnoj fazi testiranja a ovo što promatrate su neki od uspjelih testova.

blasin_245x200

Barbara Blasin

GRADSKA RUBRIKA

Crno bijele fotografije urbanog sadržaja proširena horizontalna formata. Govoreći jezikom novinarskih natuknica, to bi, recimo, bile tri temeljne značajke ‘Gradske rubrike’.I sve su konceptualno poslušne žurnalističkom kontekstu najavljenom u naslovu. Međutim, novine kojima bi te fotografije odgovarale zapravo ne postoje.

01_Frane_Rogic_Zitnjak_245_200

Frane Rogić

ŽITNJAK, DANAS, 2014., 2015.

Svaki dan Žitnjak, danas, ponedjeljak, utorak, srijeda, četvrtak, petak, subota, nedjelja. Nekadašnja osnovna škola, sada atelijeri umjetnika. Jedna vožnja doma u busu, studeni je, pršteći zalazak Sunca na prozorima autobusa. Prve fotke, “likeovi” na socijalnoj mreži za fotose za koje ne znam bi li ih i sam “likeao”.

greiner_245-200

Boris Greiner

PETAK PRIJEPODNE, 2007.

– Imam broj, nazvat ću vas, ali to sigurno neće biti prije dva sata…
– Prije za dva ili prije u dva?
– U, u dva.
Točno u devet izlazim iz dvorišta automehaničara Barbića. Nisam to baš očekivao. Možda pola sata, najviše sat… Glavom iznenada odjekne dječja pjesmica…

07-Luko-Piplica-Maja-Sofija_245x200

Luko Piplica

MAJA SOFIJA

Maja Sofija naziv je rada iz 1997. godine. U to vrijeme u Konavlima sam proučavao neobične čemprese s nepravilnim izraslinama, za što je mogući uzrok zračenje podzemnih šupljina i vodenih tokova. Snažan rast nije im bio od pomoći, izrasline su se činile starije i vitalnije od samoga stabla, koje je moglo jedino slijediti taj rast…

Ana-Mihalic-245-200

Ana Mihalić

TU I TAMO

Usporedno s fotografskim bilježenjem svakodnevice nigerijskog azilanta u Hrvatskoj, Princea Walea Soniyikija, bilježila sam i naše razgovore o njegovim sjećanjima na djetinjstvo i život u Africi, koji je bio prisiljen naglo ostaviti iza sebe. U radu ističem kako su iskustvene, nacionalne, kulturalne, socijalne, rodne i imaginativne razlike…

Ivona-Vlasic-245-200

Ivona Vlašić

HORIZONTI

Dubrovačka Art radionica Lazareti krajem 2013. i početkom 2014. godine izdala je tri vrlo lijepe knjige autora/ica Slavena Tolja (Citius. Altius. Fortius), Ivane Dražić Selmani (Na Dančama) i Ivone Vlašić (Horizonti). Tada sam prvi put imala priliku vidjeti Ivonine foto-kolaže koji su me se kao Dubrovkinju jako dojmili, jer…

Ana-Horvat-predstavljamo-245-200

Ana Horvat

CAMERA OBSCURA

Camerom obscurom bavim se tek zadnja tri mjeseca, nakon što me njome ‘inicirala’ strastvena obskuristica Tina Bele. Pristup je sasvim drugačiji nego kod (digitalne) fotografije kojom se inače bavim. Proces je sporiji, zahtijeva strpljenje kod postavljanja kadra i razvijanja negativa; zasad, rezultat je svaki put neizvjestan, jer sam početnik…